Buna ziua!

Acest blog a fost creat de Alianța Centrelor Comunitare de Acces la Informație și Instruire din Moldova în cadrul campaniei Hai pe NET 2012 ! la atelierul de Formare de Formatori în cadrul proiectului „Cetățeanul în primul rând” (Vadul lui Vodă, 22-25 martie 2012).

One thought on “Buna ziua!

  1. Buna ziua, imi place ideea ca satul meu natal, are un blog pe net, foarte impresionant. Ma bucur ca dind in cautare „Cobusca Veche” am gasit asa o informatie cu diferite poze, utilitati, materiale despre oamenii comunei mele. Imi place ca elevii scolii noastre, acum, au posibilitatea de a posta diferite materiale, informatie despre comuna noastra in mediul virtual.
    Este o idee bine venita si personal o sustin.!!!!!!! Bravo.
    Natalia Muntean
    P.S. Multumiri pentru Alianța Centrelor Comunitare de Acces la Informație și Instruire din Moldova pentru crearea acestui blog

Lasă un răspuns

